کابالا و رسم آدم کشی +آدرس لینک دانلود مستند اغوا

کابالا و رسم آدم کشی +آدرس لینک دانلود مستند اغوا

 

به نام خدا

در این جا می خواهیم به طرح نظریه ای راجع به ریشه کابالا و قدمت آن بپردازیم که به نظر بدیع و قابل تامل می رسد. این نوشته ها برگرفته از کتاب کابالا و پایان تاریخش به قلم مرتضی رضوی است.تنها طرح این نظریه در این جا منظور بوده و غرض صحه گذاشتن یا تایید آن نیست.


در این ماجرا (برادر کشی فرزند آدم) نام سه تن از فرزندان آدم محور آن اولین حادثه بزرگ است: قابیل ، هابیل ، قاین. قابیل را هابیل کشت. پس از گذشت زمانی قاین به انتقام هابیل ، قابیل را کشت.

اما اگر امروز به دنبال نام قاتل هابیل در زبان انگلیسی ، فرانسوی و اسپانیولی بگردید، آن را کاین یا کین می یابید که همان قاین است.

خاصیت خاص جریان کابالیسم در طول زمان که بر بشر گذشته ، این است که همیشه جنایات خود را حق مسلم خود دانسته، کشتارهایی را که مرتکب شده همه را کار مثبت و لازم و انسانی تلقی کرده. اگر طرف مقابل برای دفاع از خود یا برای مجازات قاتلان، اقدامی کند، او را مجرم بزرگ نامیده است. همانطور که امروز در نظر قدرت جهانی کابالیسم فلسطینیان قاتل و تروریست نامیده می شوند و صهیونیست ها معصومانی که از خود دفاع می کنند. این قانون همیشگی کابالیسم است.

در ماجرای پسران آدم، قتل اول را به فراموشی سپرده و قتل دوم را ( که مصداق مجازات حقوقی است ) فراز کرده اند. گویی تنها قتلی که در میان پسران آدم رخ داده ، کشتن قاین است قابیل را. اما این برنامه تحریف طوری برگزار شده که واقعیت ماجرا همچنان همراه با ابهاماتی برای مردم جهان باقی بماند.

عیاشی در تفسیرش یک سخن عجیب از علی (ع) نقل کرده است : <<
عن عیسی بن عبد اللله العلوی عن ابیه عن ابائه عن علی (ع) قال ان ابن آدم الذی قتل اخاه کان القابیل الذی ولد فی الجنه>>
آن پسر آدم که برادرش را کشت قابیل بود که در آن باغ متولد شده بود.

در میان مسلمانان هر کس این حدیث را بشنود تعجب می کند مگر کسی در نام قاتل شک و تردید داشته که علی (ع) در صدد تعیین نام قاتل است؟ آیا علی (ع) توضیح واضحات می کند؟

اما....
قابیلیان (کابالیست ها)[1] می خواستند در اسلام هم تا جایی نفوذ کنند که این موضوع را درعرصه اسلام نیز تحریف کنند که امیر المومنین در مقابلشان به دفاع پرداخته و مانع تحریف می شود.
اینک عنوان کابیل - کاباله-کابالا-قبالا - قباله واژه مقدس و مورد پرستش کابالیست هاست. در عوض عنوان کاین - کین - قاین -قین - قیین در نظرشان منفور و ترور کننده برادر است قابیل مقدس و قاین منفور است.
اما جریان کابالی برای هر چه ریشه دار کردن و تحکیم تحریفشان کار دیگری هم کردند گفتند کابالا و یا تلفطات مختلف آن یعنی دریافت ، رسم رسیده دیرین کهن قدیمی باستانی پنهانی تا هر چه بیشتر از روشن شدن ماهیت تحریفشان پیشگیری کرده باشند. معلوم نیست این واژه بدین معنی از کدام زبان و از آن کدام مردم است. واژه را در قالب تلفظات مختلف آورده اند که بالاخره شباهت یا شبیهی در یکی از زبانهای دنیا برایش قابل ادعا نباشد.

[1]. در نظر نویسنده که سعی کرده تا با تکیه بر ادله تاریخی مسلم و اصول ادیان ،در این نوشتار نظرش را اثبات بکند کابالا و الفاظ مختلف منتسب به آن همان نام فرزند برادرکش آدم یعنی قابیل است که خود بنیانگذار پیروی از ابلیس است و ابلیس اولین ستاد مدیریتش را با او تشکیل داده است.

ان شا الله ادامه دارد .....

 

منبع:

http://www.shohadayeayande.com/thread217.html

 

آدرس لینک دانلود:
http://imammahdi.ir/component/content/article/101-imclips/851-1390-08-17-17-48-44.html